Foreldrene forteller

«Vi er foreldre til Iben på Lavendel. Hun er vårt barn nummer 4 og vi er så glad for at vi valgte Rudolf steinerbarnehagen i Asker for henne. Vi opplever at de ansatte har tid til voksne og barn, og det er så hyggelig når dere hilser med blikkkontakt når vi kommer og når vi henter.  Vi opplever at vår datter blir veldig godt ivaretatt hos Rudolf Steinerbarnehagen i Asker. Omgivelsene er nydelige både inne og ute,  vi liker filosofien til barnehagen og setter stor pris på den sunne maten som blir lagert for barna. Det kjennes  trygt og vi trives veldig godt! Jeg stiller gjerne som referanse for nye foreldre som ønsker å søke plass i barnehagen.»

– Pernille Fische

Vi har ledige barnehageplasser.  Søk innen 1. mars

«Rudolf Steinerbarnehagen i Asker har vært et godt og riktig valg for vår familie. Vi opplever at barna blir svært godt ivaretatt av trygge og omsorgsfulle voksne i et spennende og kreativt miljø. Den lune, rolige atmosfæren og de særegne tradisjonene har vært en berikelse for oss alle, både små og store.»

– Dorte Fiska (trebarnsmor)

“We chose Steiner for our daughter last year and joined in August. Hard to find words for how happy and impressed we are with it. From the dedication and love of the team through the homemade and ecological food every day (no matpakke needed) up to the beautiful Christmas market that involved all of us kids and parents. The place is simply magical.

– Anett & John