Ledig stilling

Varighet:  100% – fast
Oppstart: Høst 2022

Vi søker
  • Vi søker engasjerte, motiverte og kreative barnehagelærere med gode samarbeidsevner, selvstendige og løsningsorienterte med fokus på faglig utvikling med barnet i sentrum.
  • Er du nyutdannet og uerfaren med steinerpedagogikk vil du få opplæring og veiledning.
  • Vi har konkurransedyktig lønn, og god pensjonsordning.
  • Vårt kollegie består av erfarne og kompetente medarbeidere. Vi har kollegiemøter 3 torsdager i mnd.,(kveld), 4 ukers sommerferie, 2 dager fri i høst- og vinterferien, og fri jul og påske.

Søknadsfrist: 31. mai
E-post: rs.barnehage.asker@gmail.com
Adresse: Hvalstadlia 3, 1395 Hvalstad
Tlf./mobil: 410 26 099 (Tone Bjerkely, daglig leder)

innelek_1

Om barnehagen

Rudolf Steinerbarnehagen i Asker har 3 avdelinger med til sammen 48 barn fordelt på 2 familiegrupper og 1 småbarnsavdeling. Til sammen har vi plass til 19 barn under 3 år, men dette kan variere uti fra søkernes alder. Som barnehagelærer vil du stå i nært samarbeid med avdelingsleder for familiegruppa.

Vi holder til ved siden av togstasjonen like utenfor Asker sentrum. Her har vi 2 bygninger i goetheanistisk stil (levende former) og et vakkert uteareal på Hvalstad.

Vi søker etter en barnehagelærer med steinerpedagogisk utdannelse, men barnehagelærere med interesse og kjennskap til steinerpedagogikk og antroposofi er også velkomne til å søke.

Du må være glad i metodisk og praktisk arbeid inne og ute, god til å organisere og jobbe målrettet.

Det er en stor fordel om du er fleksibel, løsningsorientert og selvstendig i ditt arbeid, og samtidig ser verdien av å samarbeide godt med alle i barnehagen. Å være opptatt av selvutvikling og å være et godt forbilde for barn og medarbeidere, er verdier vi søker etter hos våre medarbeidere.

Vi er en barnehage med rike og lange tradisjoner og en pedagogikk som tar utgangspunkt i å utvikle hele mennesket, med fokus på barnet som et sansende, rytmisk og etterlignende vesen. Det er alltid interessant med nye medarbeidere som gløder og har idealisme, og som kan være med å bringe barnehagen videre i sin utvikling.

Vi har engasjerte og erfarne medarbeidere, personalmøter tre torsdager i måneden, god pensjonsordning og lønn på linje med Asker Kommune sin tariff. Det er en forutsetning at du har en god helse og snakker godt norsk.